- -20%
Interaktivní hračka Robobloq Qobo je vhodná pro děti od 3 do 8 let. Za pomoci programovatelného šneka a sady fyzických karet se naučí praktickému programování. Hrou je provází 15 tréninkových lekcí a výzev založených na hands-on zkušenosti. Pomocí dotyku a praktického řešení problému se děti mnohem snáze naučí novým dovednostem.
K dispozici je i Free Mode s mapou, na kterou děti skládají karty v logickém uspořádání za sebou tak, aby Qobo našel diamant. Během jeho cesty se společně s ním učí cizí jazyk, barvy, zapojí se i pohybově - například tanečkem na hudbu.
Naše zásady ochrany osobních údajů vysvětlují naše zásady, pokud jde o shromažďování, zpracování a ukládání vašich informací. Tyto zásady konkrétně vysvětlují, jak používáme soubory cookie, a také možnosti, jak je můžete ovládat.
Cookies jsou malé kousky dat, uložené v textových souborech, které se ukládají ve vašem počítači nebo jiném zařízení při načítání webových stránek v prohlížeči. Jsou široce používány k „zapamatování“ vás a vašich preferencí, a to buď pro jednu návštěvu, nebo pro více opakovaných návštěv
Soubory cookie používáme k řadě různých účelů. Některé soubory cookie jsou nezbytné z technických důvodů; některé umožňují personalizovaný zážitek jak pro návštěvníky, tak pro registrované uživatele; a některé umožňují zobrazování reklamy z vybraných sítí třetích stran.
Návštěvníci mohou chtít omezit používání souborů cookie nebo zcela zabránit jejich nastavení. Pokud zakážete soubory cookie, uvědomte si prosím, že některé funkce naší služby nemusí fungovat správně
Údaje o vás shromažďujeme pouze v případě, že k tomu máme důvod – například pro poskytování našich služeb, komunikaci s vámi nebo zlepšování našich služeb.
Zavázali jsme se udržovat důvěru návštěvníků našich webových stránek. Neshromažďujeme, neprodáváme, nepronajímáme ani nevyměňujeme e-mailové seznamy ani žádná data s jinými společnostmi a podniky. Podívejte se na naši stránku Zásady ochrany osobních údajů a přečtěte si podrobné informace o tom, kdy a proč shromažďujeme vaše osobní údaje, jak je používáme, za jakých omezených podmínek je můžeme sdělit ostatním a jak je udržujeme v bezpečí.
Čas od času můžeme změnit soubory cookie a zásady ochrany osobních údajů. Tyto zásady jsou účinné od 01. ledna 2020.
Pomocí chytrého šneka a hracích karet se děti učí novým dovednostem, aniž by si to plně uvědomovaly. Mají pocit, že se pouze hrají a přitom si nevědomky osvojují celou řadu nových poznatků. Qobo je vtáhne do děje a pomůže rozvíjet jejich mysl v celé řadě různých oblastí - přemýšlení v cizím jazyce, učení se poznávání barev, zlepšení motorických schopnosti při tanci, logické myšlení při plánování trasy. Hra všestranně rozvíjí dětskou fantazii a kreativitu a učí předškoláky samostatnosti při řešení problémů. A to všechno nenásilnou formou, která je pro ně velmi zábavná.
Balení obsahuje
-interaktivního šneka, jehož tělo se skládá ze 4 hlavních částí - vnitřního mechanismu, který dokáže číst informace z karet; interaktivní Touch-mouth pusy, která dokáže mluvit; barvy měnící postranní části ulity a vršku ulity s destičkou kompatibilní s LEGO stavebnicemi
-sadu 30 programovacích karet s různými funkcemi. Karty lze vzájemně spojovat jako puzzle a vytvořit tak komplexní programovací funkci. Vrchní část karet má na sobě braillovo písmo, hra je proto vhodná i pro zrakově postižené děti.
-mapu pro volnou hru, na které je vyobrazena např. Eiffelova věž, Buckinghamský palác nebo Velká čínská zeď
-kabel pro připojení Qobo k počítači pro využití PC programování. Zároveň slouží i jako nabíjecí kabel pro šneka příručku, ve které je detailně zobrazeno 15 různých tréninkových lekcí a výzev
Ovládání pomocí kódování
Šnek Qobo má uvnitř těla ulity zabudovaný systém, který dokáže přečíst kódování z jednotlivých programovacích karet. Balení obsahuje 2 sady karet - směrové a karty s funkcí.
Při volné hře je Vaším úkolem dostat postavičku z karty Start na kartu se znakem Diamantu. K tomu nám pomohou směrové programovací karty - odbočení vlevo, odbočení vpravo a dopředu. Karty spojte k sobě jako puzzle a Qobo bude následovat pokyny na kartě.
K dispozici jsou i směrové karty s funkcí smyčky - ta má vždy začátek a konec. Na výběr je karta s opakováním 3x a 6x. Přiložte šneka na kartu označující opakování, poté zadejte směrové ukazatele a ukončete opakování. Interaktivního šneka následně položte na mapu a stiskněte tlačítko pro spuštění, čímž dáte pokyn k následování zadaných pokynů.
Druhá sada karet zobrazuje obrázky se zvukovou stopou, případně dalším úkolem. Nalezneme zde například kartu s policejním autem, vlakem, jablkem, fialovou či modrou barvou, kartu řeky nebo 2 hudební karty, na které šnek vstoupí a spustí muziku, na kterou si děti můžou doma zatancovat. Zkrátka zábava každým coulem.
Vyšší level kódování
Pro pokročilé hráče je tu možnost propojení interaktivního šneka s počítačem. Hračku propojíte s PC jednodušše pomocí párovacího kabelu, který je součástí balení.
Stáhněte si aplikaci Robobloq do svého počítače a začněte se složitějším programováním.
Kódování přes aplikaci je vhodné i pro starší děti ve věku 6-17 let, pro které představuje vstupní level do světa programování.