

Balíček Logico Piccolo je určený pro děti 1. a 2. tříd základních škol. Skládá se ze čtyř souborů.
Součástí Balíčku není Logico Piccolo rámeček.
Naše zásady ochrany osobních údajů vysvětlují naše zásady, pokud jde o shromažďování, zpracování a ukládání vašich informací. Tyto zásady konkrétně vysvětlují, jak používáme soubory cookie, a také možnosti, jak je můžete ovládat.
Cookies jsou malé kousky dat, uložené v textových souborech, které se ukládají ve vašem počítači nebo jiném zařízení při načítání webových stránek v prohlížeči. Jsou široce používány k „zapamatování“ vás a vašich preferencí, a to buď pro jednu návštěvu, nebo pro více opakovaných návštěv
Soubory cookie používáme k řadě různých účelů. Některé soubory cookie jsou nezbytné z technických důvodů; některé umožňují personalizovaný zážitek jak pro návštěvníky, tak pro registrované uživatele; a některé umožňují zobrazování reklamy z vybraných sítí třetích stran.
Návštěvníci mohou chtít omezit používání souborů cookie nebo zcela zabránit jejich nastavení. Pokud zakážete soubory cookie, uvědomte si prosím, že některé funkce naší služby nemusí fungovat správně
Údaje o vás shromažďujeme pouze v případě, že k tomu máme důvod – například pro poskytování našich služeb, komunikaci s vámi nebo zlepšování našich služeb.
Zavázali jsme se udržovat důvěru návštěvníků našich webových stránek. Neshromažďujeme, neprodáváme, nepronajímáme ani nevyměňujeme e-mailové seznamy ani žádná data s jinými společnostmi a podniky. Podívejte se na naši stránku Zásady ochrany osobních údajů a přečtěte si podrobné informace o tom, kdy a proč shromažďujeme vaše osobní údaje, jak je používáme, za jakých omezených podmínek je můžeme sdělit ostatním a jak je udržujeme v bezpečí.
Čas od času můžeme změnit soubory cookie a zásady ochrany osobních údajů. Tyto zásady jsou účinné od 01. ledna 2020.
S balíčkem si děti procvičí tyto dovednosti:
(1509) Soubor Prvouka - Sporty nepředpokládá znalosti ze světa sportu, ale poskytuje možnosti k jejich získávání, rozvíjení a prohlubování. V úlohách jsou zastoupeny prvky vizuálního, prostorového a obsahového vnímání a logického myšlení. Děti/žáci řeší úlohy pozorováním, porovnáváním obrázků, logickým uvažováním, hledáním časových či logických souvislostí mezi obrázky, všímáním si detailů, vzájemností a odlišností, či získáváním a uplatňováním informací z obrázků.Soubor klade obzvlášť důraz na samostatnou orientaci v problematice a nalezení cesty k řešení, což popisuje Rámcový vzdělávací program pro základní školy jako jednu z klíčových kompetencí pro úspěšné vzdělání a osobní rozvoj.
(1271) Cílem tohoto souboru je, aby se děti důkladně seznámily s platnými českými mincemi a bankovkami, rozpoznávaly je podle barev, tvarů, velikostí a vyobrazení, dokázaly je seřadit podle hodnoty a získaly povědomí o různých výtvarných prvcích spojených s jednotlivými platidly.Úkoly řeší na základě vizuálního vnímání, především tedy pozorováním obrázků podle velikosti, barev a tvarů.
(1202) Pevné základy schopnosti dobře počítat se dají vybudovat jedině prostřednictvím spolehlivého ovládnutí sčítání a odčítání (později pak násobení a dělení) a vztahů mezi nimi. Dalším cílem je pochopení číselné soustavy prostřednictvím vzájemně se na sebe odkazujících cvičení.Vytváření skupin, rozkládání a skládání na jednotky a desítky, práce ve stovkové tabulce, práce na číselné ose, řazení čísel.
(1450) Základem čtení s porozuměním je samozřejmě čtení jako takové: upevnění techniky četby a vybudování určité čtenářské rutiny a jistoty. Ochota číst, resp. nechuť ke čtení, souvisí – samozřejmě kromě dalších důvodů – i se zajímavostí textů. Snažili jsme se, aby byly texty netradiční, překvapující, trochu i "drzejší", než je v učebnicích obvyklé. Věříme, že i to přispěje k tomu, aby si děti některý text přečetly i dvakrát.Slova a jejich obsah, třídění slov podle významu, přiřazování slov podle významu (synonyma a antonyma), vyřazování slov ze skupiny, nadřazené pojmy, spojování rozkazu s obrázkem, přiřazování vět podle významu.
Mohlo by vás také zajímat