Vítejte na našem novém eshopu

pro objednávky je potřeba nová registrace!!!

NOVÁ REGISTRACE

close
Balíček Logico Piccolo Školáci 1. a 2. třída
search
  • Balíček Logico Piccolo Školáci 1. a 2. třída
  • Balíček Logico Piccolo Školáci 1. a 2. třída
  • Balíček Logico Piccolo Školáci 1. a 2. třída
  • Balíček Logico Piccolo Školáci 1. a 2. třída
  • Balíček Logico Piccolo Školáci 1. a 2. třída

Balíček Logico Piccolo Školáci 1. a 2. třída

-L24G-3004

1 096,00 Kč
S DPH

Balíček Logico Piccolo je určený pro děti 1. a 2. tříd základních škol. Skládá se ze čtyř souborů.
Součástí Balíčku není Logico Piccolo rámeček.

Počet

Naše zásady ochrany osobních údajů

Naše zásady ochrany osobních údajů vysvětlují naše zásady, pokud jde o shromažďování, zpracování a ukládání vašich informací. Tyto zásady konkrétně vysvětlují, jak používáme soubory cookie, a také možnosti, jak je můžete ovládat.

  • 1 Co jsou cookies?

    Cookies jsou malé kousky dat, uložené v textových souborech, které se ukládají ve vašem počítači nebo jiném zařízení při načítání webových stránek v prohlížeči. Jsou široce používány k „zapamatování“ vás a vašich preferencí, a to buď pro jednu návštěvu, nebo pro více opakovaných návštěv

  • 2 Jak používáme soubory cookie

    Soubory cookie používáme k řadě různých účelů. Některé soubory cookie jsou nezbytné z technických důvodů; některé umožňují personalizovaný zážitek jak pro návštěvníky, tak pro registrované uživatele; a některé umožňují zobrazování reklamy z vybraných sítí třetích stran.

  • 3 Kontrola souborů cookie

    Návštěvníci mohou chtít omezit používání souborů cookie nebo zcela zabránit jejich nastavení. Pokud zakážete soubory cookie, uvědomte si prosím, že některé funkce naší služby nemusí fungovat správně

  • 4 Informace, které shromažďujeme

    Údaje o vás shromažďujeme pouze v případě, že k tomu máme důvod – například pro poskytování našich služeb, komunikaci s vámi nebo zlepšování našich služeb.

Zavázali jsme se udržovat důvěru návštěvníků našich webových stránek. Neshromažďujeme, neprodáváme, nepronajímáme ani nevyměňujeme e-mailové seznamy ani žádná data s jinými společnostmi a podniky. Podívejte se na naši stránku Zásady ochrany osobních údajů a přečtěte si podrobné informace o tom, kdy a proč shromažďujeme vaše osobní údaje, jak je používáme, za jakých omezených podmínek je můžeme sdělit ostatním a jak je udržujeme v bezpečí.

Čas od času můžeme změnit soubory cookie a zásady ochrany osobních údajů. Tyto zásady jsou účinné od 01. ledna 2020.

S balíčkem si děti procvičí tyto dovednosti:
(1509) Soubor Prvouka - Sporty nepředpokládá znalosti ze světa sportu, ale poskytuje možnosti k jejich získávání, rozvíjení a prohlubování. V úlohách jsou zastoupeny prvky vizuálního, prostorového a obsahového vnímání a logického myšlení. Děti/žáci řeší úlohy pozorováním, porovnáváním obrázků, logickým uvažováním, hledáním časových či logických souvislostí mezi obrázky, všímáním si detailů, vzájemností a odlišností, či získáváním a uplatňováním informací z obrázků.Soubor klade obzvlášť důraz na samostatnou orientaci v problematice a nalezení cesty k řešení, což popisuje Rámcový vzdělávací program pro základní školy jako jednu z klíčových kompetencí pro úspěšné vzdělání a osobní rozvoj.


(1271) Cílem tohoto souboru je, aby se děti důkladně seznámily s platnými českými mincemi a bankovkami, rozpoznávaly je podle barev, tvarů, velikostí a vyobrazení, dokázaly je seřadit podle hodnoty a získaly povědomí o různých výtvarných prvcích spojených s jednotlivými platidly.Úkoly řeší na základě vizuálního vnímání, především tedy pozorováním obrázků podle velikosti, barev a tvarů.


(1202) Pevné základy schopnosti dobře počítat se dají vybudovat jedině prostřednictvím spolehlivého ovládnutí sčítání a odčítání (později pak násobení a dělení) a vztahů mezi nimi. Dalším cílem je pochopení číselné soustavy prostřednictvím vzájemně se na sebe odkazujících cvičení.Vytváření skupin, rozkládání a skládání na jednotky a desítky, práce ve stovkové tabulce, práce na číselné ose, řazení čísel.


(1450) Základem čtení s porozuměním je samozřejmě čtení jako takové: upevnění techniky četby a vybudování určité čtenářské rutiny a jistoty. Ochota číst, resp. nechuť ke čtení, souvisí – samozřejmě kromě dalších důvodů – i se zajímavostí textů. Snažili jsme se, aby byly texty netradiční, překvapující, trochu i "drzejší", než je v učebnicích obvyklé. Věříme, že i to přispěje k tomu, aby si děti některý text přečetly i dvakrát.Slova a jejich obsah, třídění slov podle významu, přiřazování slov podle významu (synonyma a antonyma), vyřazování slov ze skupiny, nadřazené pojmy, spojování rozkazu s obrázkem, přiřazování vět podle významu.

Nové

Mohlo by vás také zajímat

Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.